Звернення громадян
Права громадянина щодо розгляду заяви або скарги
- Деталі
- Батьківська категорія: ROOT
- Категорія: Звернення громадян
- Створено: Середа, 10 січня 2018, 10:00
- Останнє оновлення: Середа, 10 січня 2018, 10:00
- Опубліковано: Середа, 10 січня 2018, 10:00
- Автор: pres
- Перегляди: 8965
Згідно зі статтею 18 Закону України “Про звернення громадян” громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, має право:
- особисто викласти свої аргументи тій особі, яка перевіряла заяву або скаргу;
- брати участь у перевірці заяви або скарги;
- ознайомлюватись із матеріалами такої перевірки;
- подавати додаткові матеріали або вимагати запиту таких матеріалів органом, який розглядає заяву або скаргу;
- бути присутнім при розгляді заяви або скарги;
- користуватись послугами адвоката або іншого представника, якщо його повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства;
- одержати письмову відповідь про результати розгляду поданої заяви або скарги;
- висловлювати усно або письмово прохання щодо дотримання таємниці розгляду заяви або скарги і вимагати виконання такого прохання;
- вимагати відшкодування збитків, які були заподіяні внаслідок порушення встановленого порядку розгляду звернень.