Звернення громадян
Як правильно оформити звернення
- Деталі
- Батьківська категорія: ROOT
- Категорія: Звернення громадян
- Створено: Середа, 10 січня 2018, 09:58
- Останнє оновлення: Середа, 15 березня 2023, 15:39
- Опубліковано: Середа, 10 січня 2018, 09:58
- Автор: pres
- Перегляди: 9589
Форма для одержання консультації.
Звернення складається у довільній формі, однак в ньому потрібно вказати:
- Кому адресується звернення (наприклад: Начальнику Управління інспекційної діяльності у Закарпатській області, ПІБ керівника)
- Від кого (прізвище, ім’я, по-батькові, індекс, повна поштова адреса заявника, № телефону).
- Вид звернення (заява(клопотання), скарга або пропозиція)
Далі йде загальний текст звернення, де чітко і ясно має бути викладена суть порушеного питання або проблеми, який, як правило, складається за наступною схемою:
- вступна частина, де зазначаються підстава звернення, обставини, які стали причиною для звернення;
- мотивувальна частина, де вказується обґрунтування або основні питання, порушені в зверненні;
- результативна частина, де слід вказати мету звернення і очікуваний результат розгляду звернення;
- далі потрібно навести перелік документів (або копій документів), якщо ви додаєте їх до листа;
- письмове звернення обов’язково підписується особою (особами), що звертається з проставлянням дати подання звернення.
- для розгляду електронного звернення електронний підпис не вимагається.