Звернення громадян

Торік до Управління інспекційної діяльності у Закарпатській області надійшло 850 звернень громадян

З вказаної  кількості:

- 203 звернення надійшли поштою, що становить – 23,88% від їх загальної кількості;

- 246 звернень – з ДУ «Урядовий контактний центр»  (28,94%);

- 170 звернень надійшли через органи влади (20%);

- 91 звернення  надійшло через уповноважену особу (10,71%);

- 140 звернень були від інших органів, установ, організацій (16,47%).

З питань недотримання суб’єктами господарювання вимог законодавства про працю до Управління надійшло 838 звернень, що становить 98,59% від загальної кількості. 

Найактуальнішими питаннями, з якими громадяни зверталися торік до Управління, були:  оплата праці, невиплата заробітної плати та не проведення розрахунку при звільненні – 349 звернень  (41,06%); неналежне оформлення трудових відносин та незаконне звільнення –  117 звернень  (13,76%).

Щодо результатів розгляду звернень, то станом на 14.01.2022 року розглянуті, надано відповіді та роз’яснення на 804  звернення, надіслано за належністю, відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», – 13 звернень; не підлягали розгляду, відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян», – 4 звернення; повернуто авторам, відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян», –  5 звернень; у стадії розгляду –  24 звернення.

Водночас у 2021 році до Управління надійшли 49 запитів на отримання публічної інформації. Вказані запити розглянуті, запитувачам надана відповідна інформація в порядку та строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».

Робота Управління, спрямована на підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, триває з урахуванням необхідності об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень, відповідно до вимог чинного законодавства України.

Підготувала

Ольга Подоля

головний спеціаліст сектору звернення громадян

та доступу до публічної інформації