Звернення громадян
Торік до Управління інспекційної діяльності у Закарпатській області надійшло 850 звернень громадян
- Деталі
- Батьківська категорія: ROOT
- Категорія: Звернення громадян
- Створено: Понеділок, 17 січня 2022, 12:58
- Останнє оновлення: Четвер, 01 червня 2023, 10:01
- Опубліковано: Понеділок, 17 січня 2022, 12:58
- Автор: pres
- Перегляди: 12915
З вказаної кількості:
- 203 звернення надійшли поштою, що становить – 23,88% від їх загальної кількості;
- 246 звернень – з ДУ «Урядовий контактний центр» (28,94%);
- 170 звернень надійшли через органи влади (20%);
- 91 звернення надійшло через уповноважену особу (10,71%);
- 140 звернень були від інших органів, установ, організацій (16,47%).
З питань недотримання суб’єктами господарювання вимог законодавства про працю до Управління надійшло 838 звернень, що становить 98,59% від загальної кількості.
Найактуальнішими питаннями, з якими громадяни зверталися торік до Управління, були: оплата праці, невиплата заробітної плати та не проведення розрахунку при звільненні – 349 звернень (41,06%); неналежне оформлення трудових відносин та незаконне звільнення – 117 звернень (13,76%).
Щодо результатів розгляду звернень, то станом на 14.01.2022 року розглянуті, надано відповіді та роз’яснення на 804 звернення, надіслано за належністю, відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», – 13 звернень; не підлягали розгляду, відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян», – 4 звернення; повернуто авторам, відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян», – 5 звернень; у стадії розгляду – 24 звернення.
Водночас у 2021 році до Управління надійшли 49 запитів на отримання публічної інформації. Вказані запити розглянуті, запитувачам надана відповідна інформація в порядку та строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Робота Управління, спрямована на підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, триває з урахуванням необхідності об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень, відповідно до вимог чинного законодавства України.
Підготувала
Ольга Подоля
головний спеціаліст сектору звернення громадян
та доступу до публічної інформації