Контактна інформація та регламент роботи
- Деталі
- Перегляди: 2437
Одним із основних напрямів у сфері запобігання корупції є, як відомо, виявлення корупційних ризиків, які можуть мати місце в діяльності державних службовців, а також усунення умов та причин виникнення цих ризиків.
Про це, зокрема, йшлося на недавній нараді з оцінки корупційних ризиків та правил етичної поведінки державних службовців, що відбулася в Управлінні Держпраці у Закарпатській області.
За словами першого заступника начальника Управління Василя Грицика, за поширеністю, корупційні ризики в діяльності державних службовців можна розташувати в такому порядку:
- недоброчесність державних службовців;
- виникнення конфлікту інтересів;
- безконтрольність з боку керівництва;
- наявність дискреційних повноважень.
Василь Грицик детально роз’яснив присутнім основні положення чинного законодавства України, які стосуються запобігання корупції, а також зауважив, що на сьогодні в Україні розроблена і проводиться низка відповідних заходів у сфері протидії проявам корупції, більша частина з яких направлена саме на їх запобігання.
Учасники зібрання окремо зупинилися на вимогах Наказу №158 про затвердження Загальних правил етичної поведінки держслужбовців. Головний спеціаліст з питань протидії корупції Юрій Пеца, роз’яснив колегам етично-психологічні аспекти та соціально-правові фактори, які мають досить великий вплив на сумлінність державних службовців при виконанні останніми посадових обов'язків. Адже державний службовець завжди приймає рішення, у першу чергу, на підставі власного досвіду, психологічного ставлення до роботи, а також ґрунтуючись на особистих переконаннях і персональному соціально-матеріальному становищі.