Звернення громадян

Торік в Управління Держпраці у Закарпатській області надійшло близько півтисячі звернень громадян

Найактуальнішими питаннями, з якими громадяни зверталися торік до Управління Держпраці у Закарпатській області, були питання недотримання суб’єктами господарювання вимог законодавства про працю, зокрема: щодо оплати праці, кадрових питань, неофіційного працевлаштування тощо. З  цього напряму до Управління надійшло 488 (98,19 %) звернень.

Стосовно результатів розгляду звернень, то за 2020 рік структурними підрозділами Управління Держпраці у Закарпатській області були розглянуті, надані відповіді та роз’яснення  372 звернення громадян; не підлягали розгляду відповідно до статей 8, 17 Закону України «Про звернення громадян» – 12 звернень; надіслані за належністю, відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»,  – 12 звернень; повернуті автору,  відповідно до ст. 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян», – 3 звернення;  перебувають на стадії розгляду (станом на 31.12.2020) – 98 звернень.

Водночас торік до Управління надійшли 48 запитів на отримання публічної інформації. Вказані запити розглянуті, запитувачам надана відповідна інформація в порядку та строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».

Управління Держпраці у Закарпатській області підвищуватиме  ефективність роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян,  відповідно до вимог чинного законодавства України.