Звернення громадян

Торік до Управління інспекційної діяльності у Закарпатській області надійшло 593 звернення громадян

Серед найактуальніших питань, з якими громадяни зверталися до Управління Держпраці у Закарпатській області, - недотримання суб’єктами господарювання вимог законодавства про працю, зокрема оплати праці, неналежного оформлення трудових відносин тощо. З цього напряму до Управління надійшло 581 звернення, що становить 98 % від загальної кількості.

Протягом 2019 року фахівці структурних підрозділів Управління Держпраці у Закарпатській області розглянули і надали відповіді та роз’яснення  на 454 звернення громадян.  27 звернень не підлягали розгляду, відповідно до статей 8, 17 Закону України «Про звернення громадян»; 26 звернень – надіслані за належністю, відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»; 5 – повернуті авторам, відповідно до ст. 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»; ще 81 звернення перебуває на стадії розгляду.

Водночас  у 2019 році до Управління надійшло 54 запити на отримання публічної інформації. Усі запити розглянуті, адресатам надана відповідна інформація в порядку та строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».